ZAČIATOČNÍCI

FOTOKURZ PRE ZAČIATOČNÍKOV

Kúpili ste si fotoaparát, ale fotíte väčšinou v automatickom reime? Príte na nákurz a posuniete svoje fotky na novú, profesionálnejiu úrove. Nauíme Vás porozumienastaveniam Váho fotoaparátu a pouívaich kreatívnym spôsobom. Zoznámite sa so základnmi pojmami fotografickej expozície: as – clona – ISO a zistíte, ako ovplyvujú Vae fotografie. Príde aj krásna modelka ;)

PORTRÉT V PRIRODZENOM SVETLE

Aké je „dobré svetlo“ pre fotografa? Ako si poradis fotením na ostrom slnku a ako urobikrásnu fotku, keje zamraené? Vetko Vám vysvetlíme na naom kurze. Okrem toho sa nauíte pouívaaj vyváenie bielej. Vetko si vykúate v praxi pri fotografovaní portrétu s využitím prirodzeného svetla. Naučíme Vás „vidieť svetlo“ a poradiť si v každej svetelnej situácii. 

KOMPOZÍCIA A FOTOGRAFICKÉ OBJEKTÍVY

Ako urobiť fotku, ktorá zaujme a v čom tkvie skutočné tajomstvo nájslávnejších fotografií? Okrem perfektného zvládnutia techniky a svetla je práve kompozícia základným kameňom, na ktorom stojí naozaj dobrá fotografia. Či už sa venujete portrétom, krajine, architektúre alebo fotíte produktovky, je dôležité poznať kompozičné pravidlá, vďaka ktorým budú mať Vaše fotky úspech.

 

ZAČÍNAME S ÚPRAVOU FOTOGRAFIÍ – POLARR

Chcete posunúť svoje fotky na vyššiu úroveň, ale strácate sa v množstve zložitých grafických editorov a aplikácií? Pripravili sme pre Vás extra jednoduchý kurz úpravy fotografií, kde sa naučíte všetky základné veci – od stiahnutia fotiek z fotoaparátu do počítača, cez jednoduchú farebnú úpravu fotografií, až po použitie rôznych filtrov a dokonca aj retuše pleti. Naučíme Vás, ako si pripraviť fotky pre tlač a dokonca ako si ich objednať online v službe CEWE.

STREDNE POKROČILÍ

EXTERNÝ BLESK

Prestaňte sa báť blesku a začnite ho používať ako profesionál! Mnoho začínajúcich fotografov sa práce s bleskom bojí a obáva sa, že budú fotky kvôli nemu pôsobiť neprirodzene. Na našom kurze Vás však ukážeme, ako používať blesk tak, aby bol na fotkách neviditeľný, a predsa Vám poskytol dokonalé nasvietenie Vašej scény.

 

HRY SO SVETLOM – ZÁBAVNÝ WORKSHOP LUMINOGRAFIE

Príďte sa zabaviť a dosiahnuť maximálny efekt s minimálnym vybavením. Práca s dlhou expozíciou, experimentovanie s bokehom a kresba svetlom (luminografia) budú témou kreatívneho workshopu. Nájdite novú radosť z fotenia v abstraktnej fotografii, ktorá Vám ponúka nekonečné možnosti tvorby.

 

AKO NA PÓZOVANIE
PRI FOTENÍ PORTRÉTU

Praktický workshop, ktorý Vám ukáže, ako napózovať ľudí pri fotení tak, aby vyzerali čo najlepšie.
Neexistuje póza číslo 40, ktorá zaručene funguje na lokácii č. 21 s dvojicou č. 15. Na tomto kurze sa naučíte správne základy pózovania, ktoré budú fungovať rovnako dobre či už na ženskej alebo mužskej forme.

WORKSHOP FOTO RANDE –
EMÓCIE VO FOTOGRAFII

Hoci fotenie ľudí môže vyzerať jednoducho, vytvorenie spojenia s Vaším “modelom” môže byť niekedy výzvou. Na našom kurze Vám ukážeme, ako svoje objekty “nepózovať” pred objektívom, a predsa vytvoriť zábery plné emócií. Či už fotíte klientov na objednávku alebo rodinu či známych len tak na pamiatku :) Čaká Vás príjemné prirodzené prostredie kaviarne, sympatická dvojica modelov a manželská dvojica lektorov.

FOTOVÍKEND
S ROBOM KOČANOM

Zažite víkend plný fotografických experimentov pod vedením umeleckého fotografa Roba Kočana!
Pripravili sme pre Vás víkendový fotoworkshop v nádhernom prostredí Spišskej Magury a Jezerska. Ak chcete, aby Vaše fotografie boli jedinečné a originálne, ak radi experimentujete a chcete sa naučiť robiť kreatívne zásahy do fotografie aj inak ako cez Photoshop, potom je tento workshop práve pre Vás :)

FOTOWORKSHOP
V KAŠTIELI BETLIAR

Fotografovanie modelky v historickom kostýme v nádherných priestoroch kaštieľa… takáto príležitosť nebýva každý deň :) V spolupráci s kaštieľom Betliar sme pre Vás pripravili jedinečný workshop, ktorý bude okrem fotenia zahŕňať aj špeciálnu prehliadku kaštieľa v sprievode riaditeľa múzea. Workshop bude zameraný na využitie prirodzeného i umelého svetla pri fotografovaní portrétu.

KURZ RETUŠE –
ADOBE LIGHTROOM

Chcete upravovať a retušovať fotografie ako profesionál? Naučíme Vás vyťažiť z Vašich fotografií maximum a posunúť sa na novú, profesionálnejšiu úroveň. Naučíte sa, ako vyvolať žiarivú a ostrú fotografiu vo formáte RAW a taktiež efektívne pracovať s väčším množstvom fotografií. Adobe Lightroom je grafickprogram vyvinutý špeciálne pre fotografov, ktorobsahuje vetky potrebné nástroje pre tonálnu a farebnú úpravu digitálnych fotografií a tienástroje pre retu.

POKROČILÍ

PORTRÉT V ATELIÉRI

Ateliérové svietenie je otáznikom a zároveň lákadlom pre mnohých fotografov. Na našom kurze Vás naučíme, ako sa popasovať s ateliérovými zábleskami a ako využívať foto-dáždniky, softboxy, odrazné dosky a iné štúdiové vybavenie. Ukážeme Vám, ako dosiahnuť maximálny efekt s minimálnym vybavením. Všetko si vyškúšate pri fotografovaní modelky v profesionálne vybavenom fotoštúdiu.

WORKSHOP FOTO RANDE –
EMÓCIE VO FOTOGRAFII

Hoci fotenie ľudí môže vyzerať jednoducho, vytvorenie spojenia s Vaším “modelom” môže byť niekedy výzvou. Na našom kurze Vám ukážeme, ako svoje objekty “nepózovať” pred objektívom, a predsa vytvoriť zábery plné emócií. Či už fotíte klientov na objednávku alebo rodinu či známych len tak na pamiatku :) Čaká Vás príjemné prirodzené prostredie kaviarne, sympatická dvojica modelov a manželská dvojica lektorov.

FOTOVÍKEND
S ROBOM KOČANOM

Zažite víkend plný fotografických experimentov pod vedením umeleckého fotografa Roba Kočana!
Pripravili sme pre Vás víkendový fotoworkshop v nádhernom prostredí Spiškej Magury a Jezerska. Ak chcete, aby Vaše fotografie boli jedinečné a originálne, ak radi experimentujete a chcete sa naučiť robiť kreatívne zásahy do fotografie aj inak ako cez Photoshop, potom je tento workshop práve pre Vás :)

SVADOBNÝ WORKSHOP

Pri fotografovaní svadby musíte ovládať viaceré fotografické žánre – špičkovú portrétnu fotografiu, pohotovú reportáž v zložitých svetelných podmienkach i tvoriť kompozične pôsobivé detaily či makro zábery. Pripravili sme pre Vás jedinečný svadobný workshop, kde sa Vám bude venovať niekoľko lektorov. Vyskúšate si fotenie príprav, obliekania, portrétov, obradu v kostole a nebude chýbať ani fotenie hostiny, čepčenie a sviečkový tanec s folklórnym súborom. Viac informácií už čoskoro!

FOTOWORKSHOP
V KAŠTIELI BETLIAR

Fotografovanie modelky v historickom kostýme v nádherných priestoroch kaštieľa… takáto príležitosť nebýva každý deň :) V spolupráci s kaštieľom Betliar sme pre Vás pripravili jedinečný workshop, ktorý bude okrem fotenia zahŕňať aj špeciálnu prehliadku kaštieľa v sprievode riaditeľa múzea. Workshop bude zameraný na využitie prirodzeného i umelého svetla pri fotografovaní portrétu.

ADOBE LIGHTROOM PRE POKROČILÝCH

Okrem farebnej úpravy, retušovania a triedenia fotiek ponúka program Adobe Lightroom aj množstvo pokročilých nástrojov, ktoré Vám umožnia napr. tvorbu koláží z viacerých fotografií, bannerov na web či sociálne siete, či dokonca webových galérií. Priamo v Lightroome tiež pripravíte slideshow sprevádzanú hudbou alebo fotoknihu. Oboznámte sa s pokročilými technikami retušovania a mnohými nástrojmi. programu Lightroom na našom kurze!

 

ADOBE PHOTOSHOP
PRE FOTOGRAFOV

Naučili ste sa pracovať s Adobe Lightroom, ale chcete sa posunúť ďalej? Rôzne techniky retuše, práca s vrstvami a maskami, ale aj tvorba fotomontáží sú náplňou intenzívneho školenia v programe Adobe Photoshop. Objavte nové možnosti práce s fotografiami a rozvíjajte svoju kreativitu. 

INDIVIDUÁLNE KURZY

INDIVIDUÁLNY FOTOKURZ

Radi by ste sa naučili lepšie fotografovať, ale nechcete sa vzdelávať v skupine? Potom je individuálny fotokurz práve pre Vás!
Obsah i dĺžku trvania fotokurzu prispôsobíme presne podľa Vašich požiadaviek – vypracujeme pre Vás individuálny učebný plán prispôsobený Vašim potrebám.

KURZ GRAFIK – DIZAJNÉR

Chcete sa zdokonaliť v oblasti grafického dizajnu a naučiť sa vytvárať príťažlivé vizuálne materiály? Radi by ste pracovali v oblasti DTP (desktop publishing) ale chýbajú Vám vedomosti a zručnosti potrebné pri práci s grafickými programami Adobe? Potom je kurz GRAFIK – DIZAJNÉR určený presne pre Vás.

MAKRO FOTOGRAFIA

Fotografovanie makra je vzrušujúcim zážitkom, počas ktorého objavíte doslova nové dimenzie fotografie :) Počas individuálneho kurzu sa Vám bude venovať skúsený lektor a aj menej skúseným fotografom pomôže zhotoviť fascinujúce zábery. Radi Vám poradíme i s výberom techniky potrebnej pre realizáciu makro fotografie.

ONLINE FOTOKURZ CEZ SKYPE

Potrebujete pomoc pri fotografovaní alebo sa chcete s niekým poradiť o svojich fotografiách? Sme tu pre Vás už aj online :) Okrem konzultácie Vašich prác Vám radi pomôžeme i s výberom fototechniky či nastavením fotoaparátu. Online formou môžete tiež absolvovať kurz Adobe Lightroom. Všetky kurzy cez Skype realizujeme individuálnou formou vyučovania one-to-one. Pri rozhovore je možné i zdieľať našu/Vašu obrazovku počítača.

ÚPRAVA FOTOGRAFIÍ

ZAČÍNAME S ÚPRAVOU FOTOGRAFIÍ – POLARR

Chcete posunúť svoje fotky na vyššiu úroveň, ale strácate sa v množstve zložitých grafických editorov a aplikácií? Pripravili sme pre Vás extra jednoduchý kurz úpravy fotografií, kde sa naučíte všetky základné veci – od stiahnutia fotiek z fotoaparátu do púočítača, cez jednoduchú farebnú úpravu fotografií, až po použitie rôznych filtrov a dokonca aj retuše pleti. Naučíme Vás, ako si pripraviť fotky pre tlač a dokonca ako si ich objednať online v službe CEWE.

KURZ RETUŠE –
ADOBE LIGHTROOM

Chcete upravovať a retušovať fotografie ako profesionál? Naučíme Vás vyťažiť z Vašich fotografií maximum a posunúť sa na novú, profesionálnejšiu úroveň. Naučíte sa, ako vyvolať žiarivú a ostrú fotografiu vo formáte RAW a taktiež efektívne pracovať s väčším množstvom fotografií. Adobe Lightroom je grafickprogram vyvinutý špeciálne pre fotografov, ktorobsahuje vetky potrebné nástroje pre tonálnu a farebnú úpravu digitálnych fotografií a tienástroje pre retu.

ADOBE LIGHTROOM
PRE POKROČILÝCH

Okrem farebnej úpravy, retušovania a triedenia fotiek ponúka program Adobe Lightroom aj množstvo pokročilých nástrojov, ktoré Vám umožnia napr. tvorbu koláží z viacerých fotografií, bannerov na web či sociálne siete, či dokonca webových galérií. Priamo v Lightroome tiež pripravíte slideshow sprevádzanú hudbou alebo fotoknihu. Oboznámte sa s pokročilými technikami retušovania a mnohými nástrojmi. programu Lightroom na našom kurze!

 

ADOBE PHOTOSHOP
PRE FOTOGRAFOV

Naučili ste sa pracovať s Adobe Lightroom, ale chcete sa posunúť ďalej? Rôzne techniky retuše, práca s vrstvami a maskami, ale aj tvorba fotomontáží sú náplňou intenzívneho školenia v programe Adobe Photoshop. Objavte nové nové možnosti práce s fotografiami a rozvíjajte svoju kreativitu.

KURZ GRAFIK – DIZAJNÉR

Chcete sa zdokonaliť v oblasti grafického dizajnu a naučiť sa vytvárať príťažlivé vizuálne materiály? Radi by ste pracovali v oblasti DTP (desktop publishing) ale chýbajú Vám vedomosti a zručnosti potrebné pri práci s grafickými programami Adobe? Potom je kurz GRAFIK – DIZAJNÉR určený presne pre Vás.

FOTOKURZY PRE FIRMY

FOTOKURZ PRE FIRMY

Individuálny fotokurz môžeme zrealizovať priamo v priestoroch Vašej firmy. Zaškolíme Vašich zamestnancov vo fotografovaní jednoduchých portrétov, produktov či firemných akcií. Ukážeme Vám jednoduché triky, pomocou ktorých je možné získať skvelé výsledky aj s minimom fototechniky. Radi Vám poradíme i pri jej výbere a nákupe. Kontaktujte nás a pripravíme Vám individuálnu cenovú ponuku.

FOTENIE JEDLA MOBILOM

Špeciálny kurz určený nielen pre reštaurácie, ale aj pre food-bloggerov, ktorí chcú denne zdieľať fotky svojich dobrôt na sociálnych sieťach. Podobne ako pri každej inej fotografii, aj pri mobilnej fotke platia pravidlá kompozície a princípy využitia prirodzeného i umelého svetla, ktoré dodajú Vašim záberom šmrnc. Naučíme Vás aj tie najlepšie vychytávky pri následnej farebnej úprave fotografií.