Braňo Hanus

 

fotograf príbehov

 

Som človek, ktorý má rád život, ľudí a ktorý je fascinovaný fotografiou. Fotografovanie je pre mňa spôsob, ako odhaliť život v celej svojej kráse. Nie je to len práca, je to kus zo mňa, spôsob, ako vyjadriť a oznámiť to, ako vidím a vnímam svet.

 

Fotiť som začal v roku 2001. Základy som sa učil na staručkom zenite E… čiernobiely film, zväčšovák,  vôňa vývojky a ustaľovača v zatemnenej kúpeľni – jednoducho stará škola. V tom čase už zažívala revolučný boom digitálna fotka. To ma úplne pohltilo. Tak ako každý nadšenec som si spočiatku vyskúšal rôzne druhy fotografických žánrov. Fotil som krajinu, makro, zátišie, aj mnoho iných vecí. Veľmi rýchlo som však prišiel na to, že to, čo chcem naozaj fotiť, sú ľudia a ich príbehy!
Od momentu, kedy som nafotil prvú svadbu svojim známym, som pochopil, že to je cesta, ktorá ma zaujíma a bude ma baviť. Svadba je špeciálny “časopriestor”, kde sú koncentrované všetky emócie, úsmevy, objatia, slzy. Rád stretávam nových ľudí, rád ich spoznávam. Okrem svadobnej fotografie sa venujem aj reportáži z rôznych kultúrnych a spoločenských podujatí, firemným eventom, rodinnej fotografii a portrétu. Existuje veľa okolností, ktoré my fotografi považujeme za dôležité pre vznik výbornej fotky: svetlo, objekt, prostredie, technika, počasie… Profík si poradí s ich nedostatkom. Ale podľa mňa je niečo dôležitejšie – ľudský kontakt, iskra, naladenie na spoločnú vlnu…
O skúsenosti, ktoré som počas rokov svojej praxe nadobudol, sa rád podelím s Vami na kurzoch, ktoré lektorujem.

www.branohanus.sk
Facebook: Branislav Hanus fotograf
Instagram: @branislavhanus

LEKTORUJEM KURZY:

FOTOKURZ PRE ZAČIATOČNÍKOV

Naučíme Vás porozumieť nastaveniam Vášho fotoaparátu a používať ich kreatívnym spôsobom. Zoznámite sa so základnými pojmami fotografickej expozície: čas – clona – ISO a zistíte, ako ovplyvňujú Vaše fotografie.
Príde aj krásna modelka 😉

INDIVIDUÁLNY FOTOKURZ

Radi by ste sa naučili lepšie fotografovať, ale nechcete sa vzdelávať v skupine? Potom je individuálny fotokurz práve pre Vás!
Obsah i dĺžku trvania fotokurzu prispôsobíme presne podľa Vašich požiadaviek – vypracujeme pre Vás individuálny učebný plán prispôsobený Vašim potrebám.